Algemene Ledenvergadering 22/23

Het verslag van de Algemene Ledenvergadering is nu beschikbaar en kan worden opgevraagd. In dit verslag vind je een gedetailleerd overzicht van wat er besproken is tijdens de vergadering. Van belangrijke beslissingen tot aan interessante discussies, het verslag biedt een nauwkeurige samenvatting van de gebeurtenissen.

Als je nieuwsgierig bent naar de laatste stand van zaken binnen onze vereniging en wat er tijdens de vergadering aan bod is gekomen, dan nodigen we je uit om een exemplaar van het verslag op te vragen. Stuur een e-mail naar [email protected] en we zorgen ervoor dat je zo spoedig mogelijk een exemplaar ontvangt.

We zijn benieuwd naar jouw feedback en hopen dat je het verslag met interesse zult lezen. Het is een waardevolle bron van informatie voor alle leden van onze vereniging en helpt ons om transparantie en betrokkenheid te bevorderen. Dus waar wacht je nog op? Vraag nu jouw exemplaar aan en blijf op de hoogte van wat er speelt binnen Z.V.V. Pelikaan!