Over de supportersclub

Op zaterdag 6 maart 2010 is bij Z.V.V. Pelikaan Supportersclub ‘T Pelioen opgericht.

De supportersclub stelt zich als doel:
  • Het bevorderen van de sfeer en het support rondom uit- en thuiswedstrijden bij het eerste elftal.
  • Het organiseren van div activiteiten voor onze leden zoals voetbalquiz en klaverjas avonden en voetbalpool.
  • Het faciliteren van stewards en de kaartverkoop bij thuiswedstrijden.
  • Het regelen van de reserveringen voor de bus naar uitwedstrijden van ons eerste elftal.
  • Het uitbouwen van de sociale contacten.
  • Wat verwacht de Supportersclub van de trainers en begeleiding?
Het promoten van de Supportersclub bij de spelers en ouders. Kom eens kijken met je team bij de wedstrijden.

Wat kost een lidmaatschap?
Vanaf 18 jaar € 15.00 2e kind tot 18 jaar € 2.50
Partners leden € 7.50 Vanaf 3e kind tot 18 jaar gratis
Beiden lid? kind tot 18 jaar gratis Vanaf 65 jaar € 10.00
1e kind tot 18 jaar € 5.00 Partner vanaf 65 jaar € 2.50

Kosten activiteiten
Uiteraard kost het organiseren van deze activiteiten geld. Deze gelden, moeten komen uit contributie lidmaatschap Supportersclub, entreegelden bij thuiswedstrijden, loterijen en andere acties.

Entree gelden
Alle leden van de vereniging Pelikaan en de leden van de Supportersclub hebben op vertoon van een lidmaatschapskaart gratis toegang bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal. Entree bij thuiswedstrijden is normaal € 5.00 euro per wedstrijd.

Lid worden?
Klik hier en schrijf je nu in!