De derde bekerwedstrijd leverde evenmin enig punt op voor Pelikaan.

Streefkerk 1

Mannen KNVB beker Amateurs poulefase Groep 1 11

17 september 2022 14:30

M. Klaare

Sportpark Streveland
Beneden Tiendweg 4
2959BA
STREEFKERK

Pelikaan:
Lucas Francissen, Stephan Ooms, Jeffrey Nossent, Juani Nieuwenhout, Vince van Nes, Martijn Daane (46, Deveney Veld), Timo Nossent (68, Yorik van Deelen), Ruben de Raad, Chugwengelo Koeiman (68, Thomas de Jong), Sjoerd Opschoor en Anwar Nzojibwami (46, Bora Ocak).

De derde bekerwedstrijd leverde evenmin enig punt op voor Pelikaan. Na een zwakke eerste helft van beide partijen, Pelikaan maakte te weinig gebruik van de straffe wind mee, volgde een betere tweede helft waarin Pelikaan de meeste kansen creëerde maar het net niet kon vinden. Door een prima counter in de 85e minuut was het Olaf Wols die de 1-0 op het scorebord zette en daarmee Streefkerk in de volgende ronde plaatste en Pelikaan achterliet met 0 punten uit drie wedstrijden.

Volgende week start de competitie met direct een zware uitwedstrijd bij Alexandria ’66 uit Rotterdam, aanvang 15.00 uur.